କେଉଁ କୋଣରେ ଲୁୁୁଚି ଥିଲେ ବି ଧରାପଡିିିଯାଉ, ହସ, ଖୁସି ସରିବା ପରେ ପରେ ଆଗମନକୁ ଅପେକ୍ଷା କରୁ।।। ବି... କେଉଁ କୋଣରେ ଲୁୁୁଚି ଥିଲେ ବି ଧରାପଡିିିଯାଉ, ହସ, ଖୁସି ସରିବା ପରେ ପରେ ଆଗମନକୁ ଅ...
ଏ ଶଯ୍ୟାରେ ଶୋଇଗଲାପରେବିଶ୍ବାସ କର;ଜହ୍ନର ଜ୍ବୋସ୍ନାଠୁଁ ଶୀତଳରଡ ରଡ ନିଆଁର କାକର । ଏ ଶଯ୍ୟାରେ ଶୋଇଗଲାପରେବିଶ୍ବାସ କର;ଜହ୍ନର ଜ୍ବୋସ୍ନାଠୁଁ ଶୀତଳରଡ ରଡ ନିଆଁର କାକର ।
ନିର୍ମାଲ୍ୟ ଦେବ ମୁହଁରେ ନିର୍ମାଲ୍ୟ ଦେବ ମୁହଁରେ
ଛନ୍ଦା ଚରଣ ଛନ୍ଦା ଚରଣ
ଗୁରୁପୂର୍ଣ୍ଣିମା ବନ୍ଦନା ଗୁରୁପୂର୍ଣ୍ଣିମା ବନ୍ଦନା
ନୀଳାଚଳେ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥ ନୀଳାଚଳେ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥ